دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . و امروزه توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید. معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

مرکز آبی تفریحی آکوالند آنتالیا :

مجموعه تفریحی آکوالند از زیباترین مراکز آبی تفریحی آنتالیا می باشد و در ناحیه ساحلی کنیا آلتی واقع شده است . دراین مکان شما گردشگران تور آنتالیا می توانید با استفاده  از بازیهای آبی وسرسره های مختلف روزی آرامش بخش و هیجان انگیزی را سپری می نمایید . دراواسط روز میتوانید برنامه های شاد و زنده آکوالند را تماشا کنید که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما می توانید  از شرکت کنندهای این برنامه باشید .

_آبی_تفریحی_آکوالند_آنتالیا.JPG

 

قابل توجه است در صورت تمایل می توانید در ساعتهای تعیین شده به نمایش برنامه دلفینها در محوطه ای مجزا بنشینید  . این تور آنتالیا را برای تمام گروه سنی  پیشنهاد میکنیم.

 

_آبی_تفریحی_آکوالند_آنتالیا_2.JPG

 

 

موزه آتاتورک در آنتالیا : 

یکی دیگر از موزه هایی که در آنتالیا قرار دارد موزه آتاتورک می باشد. این موزه مکان نگهداری از وسایل و ابزاری است که در زمانهای گذشته مورد استفاده بنیان گزار جمهوری ترکیه آتاتورک قرار می گرفته به نمایش گذاشته شده است. این موزه یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود

 

_آتاتورک_در_آنتالیا.jpg

این موزه خانه ای است که آتاتورک در سفر ششم خود در مارس سال 1930 یک هفته در آن اقامت داشت. در سال 1980 به عنوان موزه آتاتورک گشایش یافت . خانه 2 طبقه می باشد. در طبقه پایین تر، حمام و آشپزخانه و اتاقها می باشد. آتاتورک در طبقه دوم خانه که اتاقی بالکن دار است  استراحت می کرده است . اگر به مکانهای تاریخی علاقه مند می باشید پیش نهاد من این است حتما با تور آنتالیا همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: